KOFE YUXUNU QAÇIRTMIRMIŞ
Kofenin yuxuqovucu təsirinin olmadığı ortaya çıxdı

Kimisi imtahanlara hazırlaşanda ya da işlərini tamamlamaq üçün səhərə qədər kofe içdiyi halda, kimisi də səhər yuxusundan ayılmaq üçün oyanar oyanmaz kofeyə cumur. Lakin kofenin beyninizi oyaq saxlamadığını və yuxunuzu qaçırtmadığını bilirdinizmi?  “The Telegraph” da dərc olunan xəbərə görə Ingiltərənin Bristol Universiteti tərəfindən aparılan bir araşdırmada çay, kofe və digər kofeinli içkilər qəbul edən insanlarda kofeinin təsirlərinə qarşı alışqanlıq əmələ gəldiyini aşkara çıxıb. Başqa bir mənbənin yazdığına görə, araşdırmada universitetin psixoloji tərcübə bölümündəki tədqiqatçılar bir çox kişinin kofeinlə ayıldığını söyləsə də, bunun belə olmadığı, əslində kofein səviyyəsinin düşməsindən qaynaqlanan yorgunluğun təsirlərinin tərsinə çevrilməsindən qaynaqlandığını ifadə ediblər.

Bu Xəbər 30.06.2010 - 16:34:24 Tarixində Əlavə Edilib və 1203 Dəfə Oxunulub
Xəbəri Facebook'ta Paylaş  
Oxuyucu Şərhləri
Xəbərə Şərh Olunmamıştır...
Digər Xəbərlər
Qəhvə və çay körpənin çəkisini azaldır
Sağlamlığımız üçün faydalı bitkilər
Virus xəstəliyi gəlir
Artıq çəkilərinizə son qoyun
Vişnə suyu yuxusuzluğu aradan qaldırır
Uşaqlarınız göbələk xəstəliyinə yoluxmasın
Dərinizi gəncləşdirin
"Donuz qripi" pandemiyası başa çatdı
Orucda susamamaq üçün nə etməli?
Təzyiqi olanlar duzdan az istifadə etsin
Moruq insulinlə zəngindir
Qarpız xərçəng xəstəliyindən qoruyur
Qırışlara qarşı krem insanı tez qocaldır
Hər gün alma yemək ömrü uzadır
1 qadın ildə 2,5 kiloqram kosmetika «udur»
Günə 1 siqaret də ölümü yaxınlaşdırır
Havanın hərarəti 40 dərəcə olacaq
Ermənilər işğal altında olan ərazilərimizi yandırıblar
Kofe yuxunu qaçırtmırmış
Dırnaq yeyənlərin diqqətinə!
FOTO QALEREYA
Bütün Qalereyalar
"Meydan bazarı"
Bu da gənc Obama
Photoshopun möcüzələri
 Copyright © 2009 Xəzər TV M.M.C. Bütün Hüquqları Qorunur
Günlük xəbərlərə abunə olmaq üçün :
E-mail: